czwartek, 17 stycznia 2013

Choróbsko

Siemasz ;3
Siedzę sobie w domku, ponieważ już od poniedziałku jestem chora, ale niestety jutro już idę do szkoły :/ Jak sobie pomyśle zrobić prawie 4 strony w ćwiczeniu z polaka to aż mnie mdli, haha. Dodatkowo dowiedziałam się wczoraj że moja kochana mamusia zabiera mi od nast. półrocza laptopa i tylko w weekendy bd mogła -,- Postanowiła tak, ponieważ mam złe oceny, no nwm jak dla mnie są dobre i tyle. Boże siedze od poniedziałku i dzień w dzień oglądam Świat Według Kiepskich, muahaha! Kocham to ^^ Kurde normalnie tak się ciesze tyle obserwatorów przybywa normalnie dzisiaj wchodze i co paczam a tam 0 obserwatorów jupila :D a tak na serio to za bardzo mnie to nie cieszy xd No ale mam tego bloga od wczoraj więc.... czego się spodziewać. Na koniec notki macie moje dzisiejsze zdj w szlafroczku jeea.



(o lol haha taki tam skurcz twarzy  ;p )


 http://m.ocdn.eu/_m/7b072ea656d18027169632b0168b66b5,0,1.gif

6 komentarzy:

  1. Ładne zdj Dodałam się do obserwatorów. Liczę na rewanż ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę zdrowia :)

    Obserwuję i liczę na to samo ;>
    Imagine-Day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń