wtorek, 15 stycznia 2013

~Początek

~Cześć

 Mam na imię Oliwia, ale możecie mówić na mnie Lisia. Założyłam tego bloga, bo chcę dzielić się z Wami moimi dniami ^^ (haha,zrymowało się)  Na tym blogu nie ma określonej tematyki postów, po prostu jakie będę chciała posty dodawać, to takie będę dodawała. Kocham zwierzęta, i mam sama mam pieska ♥ O sobie już nic nie będę pisała, bo z biegiem czasu dowiecie się o mnie więcej.


                                     
NAZWA BLOGA/

Chciałabym podkreślić, że nie mam zamiaru kopiować wiśki czy lucy jeśli chodzi o moją nazwę, istnieje wiele blogów, co w nazwie mają ,,-'' itp. Więc od razu pisze Hejty odpuście sobie teksty typu ,,O boże ty ściągasz od tej i tej i tamtej'' -,- no ale cóż zawsze ktoś się znajdzie co tak napisze. Moja nazwa powstała od mojego imienia Oliwia, (Olisia) ;) No, i to chyba na tyle ^^


Bye,bye ♥proszę o komentowanie i suby, przez jakiś czas będziecie mogli wpisywać wasze adresy blogów w kom, a potem ja zrobię oddzielną notkę o tych wszystkich blogach. SEE YOU!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz